Estàs interessat en els nostres estudis?

Vine a conèixer la nostra proposta i a on som. T’esperem!

Beques i Ajuts 2017-2018

Des de l’Escola Pia de Catalunya oferim un programa de beques de Formació Professional amb la finalitat de facilitar l’accés a itineraris formatius mitjançant l’estudi de cicles de grau mitjà, de grau superior i també els programes de formació inicial o formacions ocupacionals.

Amb aquest programa volem:

• Garantir que les limitacions econòmiques no impedeixen que joves amb capacitat, talent i vocació puguin accedir a la formació que volen fer.
• Facilitar el desenvolupament d’itineraris formatius que impulsin la inserció laboral de joves en situació socialment desfavorable i amb dificultats econòmiques.

El termini per sol·licitar una beca per curs 2017-18 inicia el 16 de març fins el 23 de juny

A sota et pots descarregar els requisits per poder optar a la sol·licitud d'una beca

Descarrega't la informació a presentar

Per qualsevol consulta podeu contactar a:
e-mail: beques@escolapia.cat
telèfon: 93 441 00 04

Fes un donatiu pel programa de beques FP

Treballem, juntament amb d'altres institucions , per ajudar a aquests joves a fer realitat els seus sominis ja sigui per accedir al mercat laboral o per continuar estudiant. Fins ara, i en els dos anys de vida d'aquest projecte, hem concedit:
• Curs 2015-16: 30 beques
• Curs 2016-17: 57 beques

Beneficiant a un total de 72 joves

Però volem arribar més lluny: i és per això que necessitem la teva participació: obrim una via de col·laboració per antics alumnes, professors pares i mares, amics i entitats, amigues de l'Escola Pia que vulguin contribuir en aquest programa.

Totes les aportacions, siguin grans o petites, tenen un impacte vital per a aquestes joves.

Vull col·laborar en el programa Beques FP

Centres de Formació Professional Escola Pia de Catalunya